Yleistä
Arvioitu tuotteiden toimitusaika yhdestä kahteen (1-2) arkipäivää. Mikäli tuote on päässyt jostain syystä loppumaan, tästä ilmoitetaan asiakkaalle välittömästi ja sovitaan menettely. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Punkaharjun AM-Asennus Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Saat tilauksen yhteydessä sähköpostiin tilausvahvistuksen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena. Saat myös Paytrail Oyj:n maksuvahvistuksen, jonka jälkeen tilaus on vahvistettu. Tämän jälkeen saat vielä lähetysvahvistuksen, jossa seurantatunnus, jolla voit seurata paketin kulkua. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
Toimituskulut
Toimituskulut veloitetaan tilauksen maksun yhteydessä. Mikäli joudumme lähettämään osan tilauksen tuotteista jälkitoimituksena, emme peri lisämaksua toimituskuluista.
Toimitustavat:
- Nouto Postin pisteestä, tai pakettiautomaatista. Hinta 5,90 €
Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista tai pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti.
- Postin kirjetoimitus postiluukkuun – ja laatikkoon. Hinta 5,90 €
Valitse tämä toimitustapa vain niiden tuotteiden kohdalla joissa mainitaan kirjetoimitusmahdollisuus. Tilauksesi saapuu silloin suoraan sinun postiluukkuun/laatikkoon.
- Posti ovelle päivällä (Posti 14): 23.90 €
Toimitus valitsemaasi osoitteeseen päivällä
- Matkahuollon lähelle paketti, tai MH-Pakettiautomaati : 6.90 €
Nouda tuotteet lähimmästä matkahuollon toimipisteestä mukaanlukien R-Kioskit, K-Marketit ja Pakettipiste-pakettiautomaatit
- Nouto myymälästä: 0,00 €
Tilaamasi tuotteet varataan myymälään sinun tai ilmoittamasi henkilön haettavaksi
Yli 150 € tilaukset rahtivapaasti. Jos olet tilaamassa Suomen rajojen ulkopuolelle, otathan yhteyttä: myynti@am-asennus.fi
Palautukset
Punkaharjun AM-Asennus Oy myöntää kaikille VERKKOKAUPAN tilauksille 50 päivän palautusoikeuden. Asiakaspalauttaminen on kotimaisille asiakkaille ilmaista. Sinulla on 50 päivää aikaa miettiä, oliko ostos fiksu vai ei. Ideana kuitenkin olisi, että päätät ennen käyttöönottoa, pidätkö tuotteen vai et, eli koeta pitää tuote siistinä, jos harkitset sen palauttamista. Mikäli tuote, jonka haluat palauttaa, on viallinen, tai kuljetuksessa pakkaukselle on käynyt jotain, vastaa meiltä sinulle tulleeseen sähköpostiin, jossa näkyy tilaus. Näin näemme heti mitä on tilattu ja kuka on tilannut. Voit myös soittaa, mutta saat puhelimessa samat ohjeet vastata sinulle tulleeseen sähköpostiin, josta näemme kuitin ja tilatut tuotteet.
Vaihdettaessa tuotteita Punkaharjun AM-Asennus Oy maksaa vaihdon toimitusmaksut molempiin suuntiin puolestasi. Palautus on myöskin asiakkaalle ilmainen, emmekä peri palautusrahdista maksua, mutta palauttaessasi tuotteita hyvitämme ainoastaan tuotteiden hinnan, eli alkuperäistä toimituskulua ja/tai laskutuskulua ei tällöin palauteta, joka on aina kiinteä 5.90€. Alkuperäista postimaksua ei myöskään hyvitetä yli 150e postikuluttomissa tilauksissa, vaan palautettavasta summasta vähennetään alkuperäinen postimaksu 5.90€.
Vastaamme yleensä arkisin noin vuorokauden sisällä yhteydenotosta.
Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Mittaan leikatuilla tuotteilla, kuten letkuilla ja kaapeleilla ei ole palautusoikeutta. Tilinumeroita emme tarvitse enää nykyään palautukselle, vaan tämä toimii automaattisesti Paytrailin kautta. (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Asiakkaan toivotaan tekevän palautusilmoitus vastaamalla jälleen meiltä saapuneeseen sähköpostiviestiin, josta näemme tilauksen tiedot. Tämän jälkeen toimitamme sinulle Postin ’’sarjapaketti-koodin’’, joka sinun tulee kirjoittaa pakettiin osoitteen lisäksi, ja viedä paketti lähimpään postiin. Voit palauttaa tuotteen myös suoraan myymäläämme.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.