PALVELEMME: ma-pe 7.30-16.00
la & su - ks. Facebook
LÖYDÄ MEIDÄT: Palomäentie 41,
58500 PUNKAHARJU

PALVELEMME:
7.30-17.00
LA & SU - ks. Facebook

LÖYDÄ MEIDÄT:
PUNKAHARJU
Palomäentie 41

Toimitustavat

Yleistä

Arvioitu tuotteiden toimitusaika yhdestä kahteen (1-2) arkipäivää. Mikäli tuote on päässyt jostain syystä loppumaan, tästä ilmoitetaan asiakkaalle välittömästi ja sovitaan menettely. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Punkaharjun AM-Asennus Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Saat tilauksen yhteydessä sähköpostiin tilausvahvistuksen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena. Saat myös Paytrail Oyj:n maksuvahvistuksen, jonka jälkeen tilaus on vahvistettu. Tämän jälkeen saat vielä lähetysvahvistuksen, jossa seurantatunnus, jolla voit seurata paketin kulkua. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

Toimituskulut

Toimituskulut veloitetaan tilauksen maksun yhteydessä. Mikäli joudumme lähettämään osan tilauksen tuotteista jälkitoimituksena, emme peri lisämaksua toimituskuluista.

Toimitustavat:

  • Nouto valitsemastasi Postista, hinta 6,90 €

Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti.

  • Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 6,90 €

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti.

  • Nouto myymälästä: 0,00 €

Yli 100 € tilaukset rahtivapaasti. Jos olet tilaamassa Suomen rajojen ulkopuolelle, otathan yhteyttä: myynti@am-asennus.fi

Palautukset

Punkaharjun AM-Asennus Oy myöntää kaikille tilauksille 50 päivän palautusoikeuden. Asiakaspalauttaminen on kotimaisille asiakkaille ilmaista. Sinulla on 50 päivää aikaa miettiä, oliko ostos fiksu vai ei. Ideana kuitenkin olisi, että päätät ennen käyttöönottoa, pidätkö tuotteen vai et, eli koita pitää tuote siistinä, jos harkitset palauttamista. Mikäli tuote, jonka haluat palauttaa, on viallinen tai rikki, voit reklamoida meille sähköpostitse osoitteeseen myynti@am-asennus.fi, tai soittaa asiasta numeroon 0400603033.

Vastaamme yleensä arkisin noin vuorokauden sisällä yhteydenotosta.

Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen myynti@am-asennus.fi, tai puhelimitse numeroon 0400603033, ennen tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen: Punkaharjun AM-Asennus Oy, Palomäentie 41, 58500, Punkaharju. Saat sähköpostiin, tai puhelimessa Postin ’’helposti-koodin’’, joka sinun tulee kirjoittaa pakettiin osoitteen lisäksi, ja viedä paketti lähimpään postiin. Voit palauttaa tuotteen myös suoraan myymäläämme.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.